2011. február 25., péntek

Spenót zabkorpával

Legújabb ötletem a zabkorpás spenót,nem nagy ötlet,tudom,de valamit ki kellett találnom,hogy liszt helyett valami mással sűrítsem be az ételt,hogy U1 legyen.:)
Úgy készül,mint minden spenót:
1doboz fagyasztott natur parajpüré
3-4 gerezd fokhagyma
1-2 evőkanál olaj
2 evőkanál zabkorpa

1 csipet xilitol (nyírfacukor)
0,5 l tej

A hagymát összezúzom,kevés olajon megfutatom,bele teszem a korpát,tényleg csak rövid ideig kell pirítani.Aztán máris zutty bele a tej,persze folytonos kevergetés mellett,hogy ne legyen csomós a rántás.Beletesszük a fagyott spenótot, és oldódásig kevergetjük,közben sózuk,cukrozzuk.Forrás után még pár percig főzzük,hogy teljesen átfőjenek a levelek és megduzzadjon a korpa is.Ha túl sűrű,kis tejjel korrigáljuk. Szerintem egy kis őrölt feketeborsot is elbír,de én a gyerkőcök miatt most kihagytam.:) Főtt tojással tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése