2011. január 18., kedd

Fogyinapló

  Végre sikerült  magam elhatározni,és elkaptam a lendületet :belefogtam egy életmódváltoztatásba!
Egyszerű oka van:35 éves lettem.Végiggondoltam eddigi életem gyenge és sikertelen próbálkozásait a sport és a fogyókúra területén.Lényegében semmit nem tettem!:D De most,hogy lassan életem felénél fogok tartani,és már nem leszek fiatalabb,két gyerek után döntöttem.Lezártam a 35 évet,és nyitottam egy új fejezetet!
Egyébként boldog vagyok. Mondhatni friss házas (4 hónapos),két 3 éves gyermek anyja. Élvezem a családom,szeretem a szerepem. És az életmódváltoztatás még itt az elején nagyon kapóra jött! Nem kell követnem nagyanyáink hagyományait a konyában,amitől ha rágondoltam ,kirázott a hideg.Újat teremthetek,ami eddig még nem volt nálunk.A férjem tésztán és húson nőtt fel,én kiflin és kakaón!:D
  Nos ennek vége! Nem ezt szánom a gyermekeimnek.A módszer egyszerű,nem én találtam ki:Norbi update diétáját fogom alkalmazni,és tesztelem hogy rajtam is olyan hatásos-e mint másokon!:)
    A diéta mellett beikatom a rendszeres futást és kerékpározást.De nem viszem túlzásba:heti 3 alkalommal nyitok. Hadd szokjam! A drasztikus kezdések nálam hamar kifulladásba és felejtésbe merülnek...van időm,nem kerget senki!
  Szóval veszek egy mély lélegzetet és kizárom a cukrot és a lisztet az életemből. Felszerelkeztem édesítővel és fruktózzal,a xilit még beszerzésre vár a Norbi liszttel egyetemben. Célom,hogy teszteljem Norbi sütireceptjeit, és a lisztjével,tésztáival készült ételeket,amit itt a blogban be is fogok jegyezni. Ha valami nem sikerül,nem fogok hazudni,nem fizet senki a reklámért!:D
Na most hív a kötelesség,szomjasak a gyerekek....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése