2011. január 24., hétfő

Torna

Na végre elkezdtem,elkezdtük a rendszeres tornát ! Azért a többesszám,mert a lányaim is velem tornáznak 3 évesen. :)
Az első próbálkozásunk egy Norbi-Réka össznépi kardio torna volt a Hősök terén DVD-ről. Az 1 órát szerencsésen végigtornáztam,igaz a vége felé kissé nehezebben ment,mert a lányok körbe-körbe futkároztak körülöttem,szinte mozdulni sem tudtam...:D
  Most hétfőn elkezdtem a 2009-es Réka DVD-t,mivel úgy ajánlja,hogy 2 naponta 20 perc,+ hétvégén a 40 perces blokk,hát nem vitatkoztam....Nekem így pont megfelel,ha kívánja a szervezetem akkor emelem.
A futást eltolom addig míg kicsit jobb idő lesz,mert csak ezért most nem veszek egy sportos dzsekit...Meg a lányokat sem kell másra bíznom míg tornázom.:)
Ez itt a reklám!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése